چگونه فیلتر تصفیه آب یخچال خود را تعویض کنیم

چگونه فیلتر تصفیه آب یخچال خود را تعویض کنیم

یخچال های سامسونگ مجهز به فیلترهایی برای تصفیه آب و یا خوشبو کردن هستند. هنگامی که حداکثر محدودیت استفاده برای هر فیلتر رسید، یک چراغ قرمز برای جایگزینی فیلترها ظاهر می شود. برای تعویض فیلتر تصفیه آب دستورالعمل زیر را بررسی کنید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر خوب است دفترچه راهنمای یخچال خود را بررسی کنید.هنگامی که نشانگر فیلتر آب روی صفحه نمایش روشن می شودچراغ نشانگر فیلتر آب از پیش تنظیم شده است که بعد از پنج ماه یا 450 گالن به رنگ نارنجی و بعد از شش ماه یا 500 گالن قرمز شود.

برای تنظیم مجدد نشانگر فیلتر آب، فیلتر را تعویض کرده و عملکرد را در صفحه کنترل بازنشانی کنید. بسته به مدل داده شده، نور می تواند سبز یا آبی باشد.

نمایشگرهای نشانگر جایگزین فیلتر تصفیه آب می شوندتوجه داشته باشید:

طراحی واقعی صفحه نمایش ممکن است بسته به نوع مدلی که دارید متفاوت باشد.این تصویر یک مرجع به زبان انگلیسی است اما به زبان کشور شما موجود است.محل فیلتر تصفیه آب را پیدا کنید برای باز کردن کلیک کنیدنحوه تعویض فیلتر تصفیه آب برای اینکه همیشه آب یا یخ تمیز و بهداشتی دریافت کنید، توصیه می شود با ظاهر شدن علامت تعویض فیلتر روی صفحه نمایش، بلافاصله فیلتر را تعویض کنید. پس از تعویض فیلتر، پس از ریختن بیش از 500 میلی لیتر آب، استفاده از آن توصیه می شود.هنگام تعویض فیلتر آب، ابتدا باید شیر تامین آب را ببندید. پس از تکمیل تعویض، اطمینان حاصل کنید که شیر تامین آب دوباره روشن شده است.

مرحله 1. دکمه Ice Type/Filter Change روی کنترل پنل را به مدت 3 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا فیلتر دوباره تنظیم شود.

مرحله 2. درپوش فیلتر را باز کنید و فیلتر آب را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. فیلتر آب را از کیس بیرون بکشید.

مرحله 3. یک فیلتر جدید را در محفظه فیلتر قرار دهید و در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا قفل شود.

نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب توجه کنید:

کارتریج فیلتر را هنگام بیرون کشیدن آن افقی نگه دارید.چراغ نشانگر فیلتر را پس از تعویض مجدد تنظیم کنیدپس از تعویض فیلتر جدید، چرخه تعویض فیلتر باید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه هشدار به مدت 3 ثانیه مجدداً تنظیم شود. عملکرد عالی و چرخه های جایگزینی مناسب تضمین می شود. هنگام تنظیم مجدد، رنگ نشانگر فیلتر از قرمز به سبز تغییر می کند (یا کلمات Replace Filter ناپدید می شوند).مطمئن شوید که چراغ نشانگر فیلتر را تنظیم مجدد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *